Kakbak

Datum: 2010-01-16 / Tid: 01:56:21
Det blev ingen film utan det blev bak istället. Vi ska ha lite kakbjudning här imorn för att fira maries födelsedag. Så det blev negerbollar och drömmar. Eller det var väl mest Louise som bakade och vi tittade på. Men det blev lite bilder tagna så jag slänger upp dom nu.



Jag påväg till jobbet idag



Mumma



Louise har inlevelse när hon bakar :)



Inte mikka...



Marie och Louise



Miro var Dj idag oxå



Svenske jenterna som bor i Vita huset i Hestvika



Hehehe



:)



Resultatet!
Tjejerna köpte pärlsocker som är samma märke som i sverige, förpackningen såg likadan ut men ni ser ju hur det ser ut. Ser mer ut som strösocker.

Nu ska jag vänta på att min tvätt ska bli klar sen säger jag gonatt.

Hade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0