Kalas på hög nivå!

Datum: 2010-01-17 / Tid: 02:38:10
Kan man ju lugnt säga.
Kalaset började klockan sju. Då kom Miro, Marek, Tatiana och Thomas. De hade med sig fina presenter och Miro hade gjort en jättegod och fin tårta. Tatiana hade gjort en grymt god pizza. Har tagit bilder så jag ska lägga in de imorn.
Sen har grabbarna druckit vin till tusen och det har dansats en hel del. Jag har inte druckit en droppe ikväll för jag vill vara så fit jag kan till dealen imorn. Men jag har dansat grymt mycket och det har varit sjukt kul.

Ja, om morgondagen då...
Klockan tolv ska vi ner till turistinformationen som ligger nere vid vattnet. Vi kommer åka dit i bikini och morron rock. Sen möter vi upp Junior därnere så ska Jag, Junior, Marie och Louise slänga oss i norska havet i januari! Det kommer vara grymt kallt men det är en upplevelse och vi har alla tagit i hand på det så då äre bara att slänga sig i. Vi kommer ha med oss ton med filtar och bilen ska stå igång medans vi badar. Sen äre bara att fara hem och sätta sig vid brasan i köket och få tillbaka värmen.
Mikka och Emma ska både filma och ta massa kort så jag kommer lägga in dem på bloggen imorn kväll.

Hejja på Sverige därhemma för imorn är det Svensk jenterna mot polacken.

~May the best man win~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0