Mardrömmar

Datum: 2010-01-23 / Tid: 10:17:30
Inatt har jag haft så mycket mardrömmar. Vilken lättnad det är alltså när man vaknar och det bara var en dröm. Den värsta drömmen var att pappa hade dött. Han hade hoppat från en klippa. Då kan jag säga att det var en stooor lättnad när klockan ringde för en kvart sen. Men jag hade nog grinat rätt mycket för jag var alldeles blöt runt ögonen. Uscha.

Igår gick jag och la mej halv tre, ett under att jag är vaken och pigg nu. Jag skulle vilja ut och gå nu men skavsåret jag fick i måndags ser inte så bra ut så jag avstår nog. Kanske ska fara in till Fillan och simma några längder.

Ikväll vet jag inte vad vi ska hitta på. Är inge fest sugen alls så det blir nog lugnt.
På söndag ska vi iaf bada i havet igen. Sweden VS Poland del 2.

Ha en fin lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0