Mitt 2009

Datum: 2010-01-05 / Tid: 17:01:12
Eftersom till och med syrran har gjort denna lista så måste ju jag oxå göra den, snodde den från henne btw.



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, flyttade till ett annat land.


Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte ens om jag gav nåt nyårslöfte, då var det nog inte mycket att hålla heller :P

Vilka länder besökte du? Greklans, turkiet, Estland, finland och Norge

Är det något du saknade år 2009 som du vill ha år 2010? En bil

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid minnas, och varför? 29:e maj när familjen var på kreta. Det var kanon bra.

Bästa köpet? Köpte inte så mycket...


Vad spenderade du mest pengar på? Resor


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2009? Hoffmaesto-highwayman, Cidinho & doca- Rap das armas


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Början på året var jag lessen ofta, men på sommaren ändrades allt till det så mycket bättre. Då var jag glad jämt.


Vad önskar du att du gjort mer? Solat och badat hemma.


Hur tillbringade du julen? Med la familia


Blev du kär i år? Nej, inte detta år

Favoritprogram på TV? Inget tror jag, ser sällan tv program


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja


Bästa boken du läste i år? The Twilight Saga, serien


Största musikaliska upptäckten? hmm...

Årets bästa film? Finns så himla många... baksmällan var en stor hit

Vad gjorde du på din födelsedag? Hur många år fyllde du? Ja det var ju snart ett år sen nu, firade hemma i min lägenhet med släkt och vänner. Då fyllde jag 21

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Öppnat ögonen lite tidigare

Vad fick dig att må bra? mina vänner, Vicky speciellt, lilla isa och familjen såklart


Vem saknade du? mormor

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga vänner med förra klasskompisar blev


Dog någon som stod dig nära? Nej!


Din största framgång 2009? Blev inte mycket till framgång. Produktions medarbetare på en fabrik?


Största misstaget? Sluta med mina sköna morronpromenader


Har du varit sjuk eller skadat dig? Lite magsjuk, förkyld och problem med ryggen.


Vad önskar du att du gjort mindre? Spenderat pengar på inget.


Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En bra födelsedag.


Något du önskade dig men inte fick? Nepp


Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Samma som alltid tror jag.

 

Det var mitt år.

 

Det blev ingen övertid på jobbet idag. Lite synd för det gick så bra hela dagen så jag skulle lätt kunnat ha jobbat till åtta ikväll. Men men..

Nu är vi hemma iaf och ska väl snart fixa nå käk, sen blir det duschen och sega innan vi ska sova.

 

Höres lite senare.


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Haha, ja det har du ju rätt i :D

2010-01-05 @ 18:33:56
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0