Nu blir det mer update

Datum: 2010-01-03 / Tid: 01:14:36
De här dagarna hemma har gått så sjukt fort. Därför har det även inte funnits någon tid för att blogga. Men det ska det bli ändring på.
Idag har vi farit tillbaka ut på Hitra. Bilresan gick bra men den var jobbig. Jag har förkylning i kroppen och det är inte ett dugg roligt. Har ont i fotlederna och börjar få ont i handlederna. Skönt att vi är lediga hela dagen imorn så jag kan kurera mej hela dagen.

När vi kom in i huset var det som att komma in i en igloo i arktis. Inga elementar har stått på medan vi varit i sverige så ni kan ju tänka er hur kylan. Värmen kom igång rätt fort nere så fort vi satte igång en brasa, men uppe är det fortfarande iskallt. Stackars mej har inget element på mitt rum, jag hade det ett tag för att värma upp det något men sen fick Mikka det. Så fort hon tog det blev det kallt igen. Lär bli en hård natt. Hoppas det inte puttar min förkylning i fel riktning bara.

Nu ska jag försöka sova.
Skriver imorn när jag vaknat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0