Onsdag

Datum: 2010-01-13 / Tid: 13:36:19
Idag skulle ju hurtiga vi åka in till Fillan och träna. Men det gick inte så bra för nån av oss. Vi var så sjukt sega allihopa. Så det slutade med att jag sov till närmare halv tolv, sen for jag på bunnpris och hämtade ut mina pengar och handlade lite. Sen käkade vi lax till lunch och nu ligger jag här i sängen och gjort ett tappert försök att se ett avsnitt av paradise hotel. Men det gick inte så bra för det buffrade var tionde sekund. Ikke bra.

Nu är det snart tid att sätta på sig fisk kläderna och vandra iväg på jobbet. Sjukt att det redan är onsdag, men skönt. Är så jäkla pepp på utmaningen på söndag men börjar bli lite småskraj. Har aldrig chockat kroppen på detta sätt så vi får se hur reaktionen blir. Ska nog gå bra.

Vi höres sen när jag kommer hem ikväll.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0