Onsdag

Datum: 2010-01-06 / Tid: 16:20:13
Ingen övertid idag heller...
Dagarna går så otroligt fort, både på jobbet och hemma. Kanon.
Det är nog mycket tack vare min kanonbra ipod som jag fick av mamma i julklapp. Så skönt att batteriet inte dör mitt i ett pass och att jag inte behöver lyssna på samma låtar hela tiden. Min förra mp3 fick jag in typ 52 låtar på. Max. Men det här har ett minne på 8 gig så det ryms en hel del låtar. Finfint.

Idag blir det pannkakor till middag. Har stoppat i mej toblerone nu så jag är inte sådär superhungrig men en eller två ska nog gå ner ändå.
Imorn blir det bantning på lunchen för så serveras den "populära" karboner. Typ stekta biffar med en ärtröra som påminner om torr form av ärtsoppa. Ingen höjdare alls, men det verkar Leröy tycka eftersom den kommer så ofta. Bara tacka för maten och se glad ut.

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0