Övertid!

Datum: 2010-01-12 / Tid: 01:42:22
Idag hade vi turen att få övertid. Hela dagen har dom hållt på med lax till affären Kiwi. Det jävlas alltid jättemycket med dom bitarna, blir vakuumsläpp hela tiden. Men dom är kryddad med creol och är supergoda.
Vi skulle ha slutat halv elva idag men drog ut oss då klockan var 00.31. Inte dumt alls. Sen flummade vi och skrattade hela vägen hem, tror vi var lite övertrötta. hehe
Tidigare idag så var vi in till Fillan och fixade nytt skattekort. Sen tränade vi. Skönt kan jag lova. Skulle även fått min lön idag men har inte fått nånting. Om det inte har kommit imorn måste jag slå en signal till adecco och höra vart pengarna tagit vägen. Fick även ett brev av mamma som låg på jobbet och väntade på mej. Jag blev jätteglad och överraskad. Hade jag inte väntat mej alls.

Nu ska jag ta och sova så jag kommer upp i någorlunda tid imorn. Vi kör kiwi hela dan imorn oxå så man kan hoppas att det blir lite övertid igen.



Sådär kan det gå när man inte är försiktig nog i trappen. Inte så konstigt att jag har ont.



Marie skadade sitt långfinger idag. Syns inte så väl på bilden men dock.

Hörs imorn när jag vaknar.

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0