sitronpeppar

Datum: 2010-01-13 / Tid: 23:32:36
Nu är vi hemma från laxis. Dagen har gått rätt segt. Enda perioden som gick fort var mellan middagen och kvällsfikat, då stog jag och kryddade fiskarna med sitronpeppar. Jag gillar ju att utmana mej själv i lite konstiga grejjer så jag stog utan munskydd i 2,5 timmar när jag kryddade. Den gick rätt bra faktiskt, förutom att jag hostade, nös och fick sveda i näsan och ögonen. Men det är okej.

När vi var påväg hem så gick vi den mörka stigen bakom marinan, då går vi nästan alldeles vid vattnet. När vi kom till marinan så stog det en båt vid bryggan och vattnet ångade runt omkring den. Den var fint. När vi fortsatte gå såg vi att vattnet hade stigit så sjukt mycket. Det stiger ju när det är fullmåne, men när vi tittade på hilmen såg den ut som det hade varit miljoner stjärnfall för det fanns bara några enstaka stjärnor trots att det var molnfritt. Hur ska detta gå, vatten som stiger utan anledning och stjärnor som inte längre finns på himlen?

Jag har iaf bestämt mej att för lax pengarna ska jag muta NASA att ta med mej upp i rymden. Louise har lovat att hjälpa till att vakuum förpacka mej om det behövs. Vilka planer va :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0