Snart helg!

Datum: 2010-01-21 / Tid: 16:59:35
Då var torsdagen avklarad och det går sinnes sjukt fort. Hela dagarna bara flyger iväg. Nu är det bara jobb imorn sen är vi ledig hela helgen. Lite synd då med tanke på att jag så gärna vill ha lördagsjobb.
Jag höll på att missa att jag slutat idag. Jag stog i ett rum lite och vek kartonger och la block i ställningar, när jag kommer tillbaka ut i fabriken så ser jag inte en enda med vit mössa, bara blåmössor som är kvälls shiftare. Då blev det fart upp kan jag lova. Men jag hade bara varit kvar nere tio minuter längre än de andra. 

Om ca en timma ska vi åka in till Fillan för att köra ett spinning pass. Det ser jag framemot, inte. Men det kommer kännas bra efteråt.

I helgen kommer Louises päron och hälsar på. Önskar mina oxå kunde komma så de får se hur jag bor. Men jag hade fått sms av syrran efter jobbet att hon och hennes kompis planerar en resa hit. Det längtar jag efter!! Sen ska ju min vän Erica oxå komma och hälsa på framöver så det ska bli sååå kul.

Nu ska jag läsa lite innan jag byter om till träningskläder.

Hade så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0