spindlar och ännu mera spindlar

Datum: 2010-01-05 / Tid: 21:02:24
Det är på tok för mycket spindlar i mitt liv nu, hemma hos vicky vet jag inte hur många spindlar jag gjorde döva med mitt skrikande när de sprang över golvet, här i huset är det inte så mycket bättre kan jag lova. I söndags när jag stog i duschen råkade jag titta upp i ett hörn, där satt den en (enligt mej) stor spindel. Jag flög ur duschen fortare än satan och hämtade min skyddsängel Louise som tog bort den. Idag när jag var påväg in i duschen var det en spindel alldeles innan man kliver in i duschen satt det (enligt mej) en ännu större spindel. Den var inte ens svart utan mycket ljusare färg, jag höll på att dö. Då kom nyinflyttade Emma och hjälpte mej döda den. Tack för det. Jag tror jag ska ta mina norge pengar till att gå in i en kurs hur man blir av med spindel fobi. Det är as jobbigt när jag är så rädd, jag till och med frågade personal ansvarig på jobbet vad spindel heter på norska. HJÄLP? Nån borde kunna sätta mej i hypnos eller nåt. Måste spåna i det där. Inte nog med att det finns (enligt alla) små spindlar lite här och var, våran norska vän sophie har skaffat två stora hemska tarantellor. Dom har inte käkat på 6 månader så jag hoppas dom inte rymmer och käkar lilla sophie. Jag frågade vad dom käkar och dom jävlarna käkar möss!!! Nä nu är det slutpratar om spindlar.



hehe, vicky hade skrivit en fin lapp till mej som stog bredvid en låda med en liten ödla



Lille von lidl som har flyttat in hos vicky



Lill isa och Syrran på julafton



Pappsen min



mina bröder på julafton

Det går så sjukt segt att ladda upp bilder så jag gör ett nytt försök imorn efter jobbet. Nu ska jag gå en trappa ner och umgås med mina 4 sambos och miro.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0