Spinning och stalkers

Datum: 2010-01-06 / Tid: 21:32:47
Nu är vi tillbaka från Hitrahallen efter 35 minuter spinning. Det blev med instruktör ändå för det var en grupp människor som gillar att cykla som träffas en timma på onsdagar och kör ett pass. Men vi råkade ju komma in mitt i allting så det blev lite lätt pinsamt. Men det var skönt iaf.
Efter passet såg vi en människa som jag och louise har en lite crush på. Vi "råkade" följa honom en bit för att se vart han bor, men vi tappade honom efter vägen. Hehe, lite att göra i norge eller?
Vilken sjuk temp skillnad det är här, det skiljer nästant 20 grader mellan vårat hus och vägen mot fillan. Det högsta visade 27 grader och vi hade 9 grader när vi kom hem. Det var en stackare som kört av vägen där det var som kallast, han hade som tur var fått en bärgare.

Nu har äntligen nya avsnitt från paradise hotel kommit ut! Jag erkänner, jag är beroende av det.
Så nu blir det duschen sen ska jag och L mysa ner oss och titta på det.



Lilla Arctic



Kissen myser i sängen



Julafton. Lill isa ser väldigt intresserad ut av joels snöre på paketet.



Julmiddag



Jag stog för ägghalvorna. Köng på de :)



Pappsen



Senare på julafton hade jag och vicky julekos hos henne med glass, glögg och julklapp



Vicky, den huvudlösa



Vicky, den glada



vicky, den sovande



En del av banér gänget på aveny på annandagen. Macke, vicky, linus och jag

Det var lite blandade bilder. Tyvärr glömde jag kameran när vi hade julafton hemma hos mamma men jag ska be syrran om lite bilder därifrån.

Saknar er alla hemma!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glöm inte att se danska Paradise Hotel!!! Hundra gånger bättre och roligare att se på än svenska!!

2010-01-07 @ 00:34:32
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja brasa är alltid kanon. Så jäkla varmt och mysigt :D Just för tillfället är huset roa (?!) men det ska bli ljustgrått med mörkgrå knutar i sommar :P Det är ganska stor tomt. Den ligger på 3600kvm ;) Så det är en bra bit :) Ja du måste ju titta förbi när du är hemma. Nu blev det ju inget av att ses heller :/

2010-01-07 @ 15:12:42
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0