Tisdagen-check!

Datum: 2010-01-26 / Tid: 23:51:52
SKönt att kunna bocka av tisdagen. Jobbet har gått fort idag. Jag gjorde lite allt möjligt första perioden, andra perioden stog jag och kryddade (som jag älskar). Man kan tro att det är tråkigt att stå och krydda massa fiskar som kommer på ett band, men ikke. Har man bra musik så går tiden så sjukt fort. Sista perioden stog jag på vakuum (som jag älskar). En bra dag på jobbet helt enkelt.

Vi har försökt att närma oss "The sad twins" som vi kallade de två Litauen bröderna i början. Men det är rätt omöjligt att få någon ögonkontakt. Jag tänkte att jag skulle vara lite trevlig och hälsa på äldsta brodern, men det blev ett hej till mej själv när han vände på sig precis när jag skulle säga hej. Jag gör ett nytt försök imorn.

Jag gillar faktiskt att bo i ettt kollektiv som vi gör nu. Det är så mysigt att ha dessa underbara brudar runt omkring sig. Finns alltid nån att prata med, samtidigt som man kan stänga in sig på rummet om man vill vara ensammen. Kanon bra!

Just nu spöregnar det härute. Välkommen blank is!!

Hoppas det är bättre väder till helgen när min pappa ska komma. Åhh va jag längtar.

Imorn ska jag upp "tidigt" för ett besök i Fillan. Göra lite bankärende och köpa broddar så jag inte behöver ramla och slå ihjäl mej.

Hörs imorn!

Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0