uff

Datum: 2010-01-03 / Tid: 21:29:03
Värkar som influensan är på ingång. Har så grymt ont min kropp. Snälla håll tummarna att det är bättre till imorn när jag ska jobba. Jag pallar inte att vara sjuk.
Idag har jag mest bara legat hela dagen. Sovit lite till och från. Finns inte så mycket annat att göra när man är dålig.
Jag hittar inte igen min kamera i röran i rummet så jag får visa bilderna när jag hittat igen den.
Även att jag tappade mitt sim kort till till det svenska nummret i bilen igår. Tror att det kan ha fallit under sätet och då är det nog rätt omöjligt att få fram. Jag får göra ett försök att leta rätt på det imorn.

Nu ska jag se om det går att sova. Börjar 7.30 imorn.

Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0