Varför ska de gå så fort?

Datum: 2010-01-31 / Tid: 00:21:42
"Tiden går fort när man har roligt"

Det stämmer alltför bra. Nyss var det torsdag natt och jag låg och försökte sova och längtade tills fredag eftermiddag när pappa och johanna skulle komma. Nu är det lördag natt och imorn åker dom hem. Just nu har jag bara lust att packa väskorna och följa med dom hem. Känns så gruvsamt att det snart är måndag och nu vecka igen. Känns säkert så för att denna vecka har varit så jobbig.

Kvällen har varit så mysig. Vi käkade den underbart goda kyllingen som pappa gjorde, tände ljus och drack lite vin. Jag drack bara ett glas för efter maten så skjutsade jag Louise, Emma, Miro och Marek till thomas för fest. Mikka stannade hemma och myste med oss. Vi såg en bra film som gick på tv:n och sen hade klockan blivit så mycket så sa vi gonatt.

Lite bilder sen dagen...



Pappa hittade en mask inne på Nille som han provade :D



Pappa köpte en Elvis peruk. Synd att kläderna var så dyra för det skulle ha varit en perfekt maskerad klädnad.



Pappsen min!



Brudarna



Pappa och Lillan



Johanna



Maten på G



Så grymt gott



Redo att äta, de enda som fattas på bilden är pappa och Johanna.
Jag har på mej den snygga t-tröjan som syrrans sambos band har tryckt. Dirty Dixxx!

Har tyvärr inte tagit så mycket bilder nu i helgen men några fick jag med iaf.

Ha de bra och Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0