Vilken dag asså...

Datum: 2010-01-26 / Tid: 00:34:33
Mitt humör har varit så lågt hela dagen. Vet inte vad det beror på, eller tjejerna har en liten teori som kanske kan stämma. Iallafall så har det gått bra på jobbet. Men har bara velat komma hem. Såna dagar som idag är inge roliga alls. Hoppas jag vaknar på bättre humör imorn.

Kvällen slutade iaf bra när jag efter några nej frågade våra grannar om de kunde tänkas byta med mej på fredag. Efter som pappa och johanna kommer så funkar det inge bra att jag jobbar kvällen, då är jag ju inte hemma förran efter elva, så då är den kvällen tappad, men grannarna var så snäll att de kunde ta min fredagkväll och jag tar deras dag. Det fick mej på mycke bättre humör. Nu ser jag verkligen fram emot helgen när pappsen ska komma!

Nu ska jag kika lite bloggar innan jag nördar med min bok.

Hade Greit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0