cat fight blev det

Datum: 2010-07-29 / Tid: 23:32:27
Det gick bra till en början med arctic. Fräste nån gång men inget mer. Arctic låg på Maries säng efter ett tag och sov och min kisse låg alldeles nedaför och sov hon oxå. För bra för att vara sant...
...tills för tio minuter sedan när det bli världens liv här uppe. Katterna flyger nerför trappen och jag flyger upp ur sängen, möter arctic påväg upp för trappen igen och både jag och jocke går runt och letar Isa. Hittar en rädd liten stackare med hjärtat utanför kroppen. Det får bli en natt på mitt rum så det inte händer nånting när jag sover. Men man lär ju vakna ändå med tanke på hur hemskt det låter när dom sätter igång.

Fick just höra att Linus har ramlat med cykeln och brytit nyckel benet. Stackarn. Jorren skrev till mej från sjukhuset nu. 2 veckors sjukskrivning. Lite synd med tanke på att svenskarna drar hem till sverige för alltid om typ 2 veckor. Lite tråkigt.



Nä nu blir det att sova. Känns skönt att bara jobba till halv 3 imorgon. Kämpigt som vanligt att kliva upp halv 6.

Hörs imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0