.......................................

Datum: 2010-07-25 / Tid: 23:34:06
Ja du var min semester slut då. Skulle inte tackat nej till några veckor till. Men nu ska jag tjäna pengar här. Önskar att man fick jobba så mycket man orkade, att det inte fanns nån gräns. Då skulle jag jobbat dygnet runt en månad och sen sagt tack och hej. Men det kanske jag gör ändå.

Kom tillbaka till ön som gud glömde igår. Resan gick bra. Hade ju med mej min kisse och hon hade det lite kämpigt dom första 30 milen. Men sen sov hos gott när vi for in i norge.

Jag har haft en kanon semester hemma som jag önskar aldrig skulle tagit slut. Jag hatar att jag missar timrå land detta år. Dirty dixxx ska ju spela och alla mina vänner kommer vara där. Jag är bra sugen att ta bilen hem den helgen, men det kostar bara pengar.































Bus i aspen sjön. Några kilometer från där jag växte upp. Brorsan, våran kusin pierre och jag tog min bil dit och busade av oss lite. Varmt i vattnet var det oxå.
Lycka!

Nu blir det sova om jag ska orka jobba imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mattias Engberg

Det var så roligt ! Kommer sakna dig så tills du kommer tillbaka :(

2010-07-26 @ 01:02:37
Postat av: Sanne

ååh, där har vi haft många roliga och härliga stunder! =)

2010-08-24 @ 13:20:14
URL: http://sannebannee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0