Lyckad tacokväll

Datum: 2010-07-01 / Tid: 21:03:23
Nu ligger jag på mitt rum, mätt som en plätt efter en supergod taco middag. Det blev vi tjejer och våran norska vän Sophie.

Idag är det alltså första juli. Jag hade såna stora förväntingar på juni, grilla, mysiga utekvällar på marinan, chilla på bron med en öl efter jobbet, bada, sola... you name it. Men vi har inte kunnat göra nånting alls av detta pga det dåliga vädret och kalla "sommaren". Känns som halva "sommaren" har gått nu och jag vill inte att den ska ta slut. Orkar inte med en till vinter i sverige/norge klimatet. Hoppas att jag till vintern bor i varma californien eller florida. Inte helt fel.

Nu ska jag vila min kropp några minuter sen ska vi se film.

Hörs sen

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Hahaha, kan tänka mig det :D Hon ser ju inte klok ut på bilderna det lilla hajgapet! :D



Goooott med Tacos! :) Har inte varit mycket till sommar här heller =/ Blek som ett spöke är man också.



2010-07-01 @ 21:30:00
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: Frida

Tjena! Jag utmanar dig. Läs utmaningen på min blogg :)

2010-07-04 @ 09:41:08
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0