There and back again

Datum: 2010-07-26 / Tid: 16:26:03
Nu är jag hemma efter första arbetsdagen. Jag tror jag varit överallt i fabriken idag. Skärelinjen, blokk, rippelinjen, gången, packlinjen, sortering, nerskäring, bitcutten med mera. Har varit fullt upp med andra ord. Gick väl hyffsat men tiden gick supersakta. Längtade hem till kissen min som blev så glad när jag kom hem.
Det låg 3 övertids listor i kantinan idag. Jag skrev upp mej på alla såklart så imorgon och på torsdag blir det jobb 6.30-20.00 sen på LÖRDAG (!) blir det jobb från 6.30- ca 14.00. Inte dumt alls med lördags jobb. Lönen kommer bli fin nästa gång och allt ska sparas.

Nu ska jag ta tag i att packa upp lite väskor. Jobbisch, men det måste göras.



Lill snuttan gruvade sig lite innan hon gick ner för trappen första gången. Har aldrig varit med om en sån helvetes trapp. Ett under att det bara är jag som ramlat nerför den. Jag önskar att det hade varit i onyktert tillstånd jag föll för då hade det säkert inte gjort så ont. Men såklart var man spiknykter.


Kommentarer
Postat av: Pierre

Men fyfan vilken trapp, kanske ser värre ut nu men den ser ju ut att gå rakt ner :o

2010-07-27 @ 06:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0