Tisdagen + övertid check!

Datum: 2010-07-27 / Tid: 20:37:33
Äntligen hemma efter en väldigt lång dag på jobbet. Klockan ringde 5.30 imorse och jag visste inte vart jag var eller vem jag var när den ringde. Helt borta. Masade mej upp 9 minuter senare efter en snooze. Loggade in mej klockan 6.18 på jobbet, nere i produktion minuten efter. Tiden verkligen masade sig fram. Jag brukar alltid vakna till när jag börjar jobba men inte idag. Jag sov fortfarande när vi gick upp på tredje pausen klockan 15, vaknade till en stund runt 16 tiden men somnade igen vid 18. Minns knappt vad jag gjort idag. Det är som en dimma allting. Men imorn lär det inte bli nån övertid eftersom vi ska jobba samma pass på torsdag så då slutar jag halv 3. Sweet.

Längtar tills på söndag när resten av tjejerna kommer tillbaka igen. Men jag känner mej inte så ensammen som jag trodde jag skulle göra. Det går bra. Jag har ju min älskling här som håller mej sällskap.

Nu ska jag lira lite guitar hero :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0