Au pair

Datum: 2010-06-17 / Tid: 13:51:53
Förkylningen vägrar ge med sig så klockan kvart i 4 har jag tid på legekontoret. Hoppas jag får nå pencillin så jag blir fri den envisa förkylningen.

Jag har även anmält mig till Culture Care som är ett utbytesprogram som hjälper en att hitta en värdfamilj, i mitt fall i USA. Så förhoppningsvis åker jag till amerika som au pair till hösten/vintern. Men läste igår att det är nästintill omöjligt att få en familj om man har tatueringar :/. Det slog ju ner på humöret. Men söka kan man ju ändå. Ska väl finnas nån som vill ha mej. Hoppas jag.
Börjar känna mej nöjd på Hitra nu och vill ha nå större. Det här stället är för litet för mej och nu har jag varit här i 8 månader och det kan jag gott vara nöjd med.

Skulle vilja lägga in lite bilder från trippen till GBG men har ingen ork. Men det kommer.

Ha de

Kommentarer
Postat av: Frida

Neeej, ska dom? Faan vad tråkigt. Dom är ju som ler och långhalm eller vad det heter :/ Tråkigt.



Ja magen växer. Absolut! Jag har semester vecka 29 jag med :D Sen har jag bra arbetstider så vi kan även styra upp en dejt v28 :D

2010-06-17 @ 14:04:55
URL: http://allgren.blogg.se/
Postat av: Fanny

Åhh, fan va kul det låter :] Håller tummarna för en familj!

2010-06-17 @ 19:35:18
URL: http://fannysa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0