Bio!

Datum: 2010-07-01 / Tid: 00:15:25
Jag är en person som verkligen älskar att gå på bio. Speciellt när man ska se en film som man längtat efter och vet kommer vara superbra. Bästa bio gången någonsin var nog när jag och Erica skulle se Sagan om konungens återkomst. Sista delen i sagan om ringen triologin och vi var sååå förväntansfulla och visste att filmen skulle äga allt. Så sant så. Jag vet inte hur många gånger vi sett både sagan om ringen och sagan om de två tornen och bara längtade tills sista filmen skulle komma på bio. Om det är fulväder när jag kommer till dej Ica så kanske vi ska dra lite sagan om ringen förlängda versionen? ;)
Men det är heller inte helt fel med en spontan bio. Till exempel om man slappar i soffan några stycken och inte har nånting att göra, sen drar man bara på sig nå kläder och far in på bion och väljer film på plats. Mysigt. Tyvärr så finns det inte så mycket till bio här. Går väl nån film nån söndag tror jag.
Senaste gången jag var på bio var när jag Mikka och norska Joachim var iväg till Fillan och såg New Moon och det var efter ett av våra vinter dopp i havet i januari. Så det är nästan ett halvår sedan jag var på bio. Tragedi.
Meeen, när jag kommer hem på semester nästa fredag så ska jag och brorsan gå på bio. Det längtar jag till supermycket. Då ska vi se efterlängtade Eclipse, tredje filmen i The Twilight Saga. Boken var kanon bra och jag kommer ha höga förväntningar på filmen. Men längar dock mer till Breaking Dawn kommer på film, sista i serien. Den boken är den bästa av alla tycker jag.



God natt Norge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0