Död åt Tengil!!

Datum: 2010-06-16 / Tid: 18:38:45
Ja min satans förkylning vill inte ge med sig. Ska till fabror lege imorn iaf. Var tvungen att gå hem från jobbet igår klockan 5 för då var det svimmnings varning. Har legat i sängen sen dess och bara sovit och sovit. Hoppas jag får nå pencillin eller nåt för jag vill jobba och tjäna pengar. Därför jag är här.

Inatt, imorse och under dagen har det ringt ett nummer till mej. Eller närmare bestämt 2 nummer. +989380699027 och +989193204613 sen oxå från skyddat nummer. Råkade svara 2 gånger för jag trodde det var väckarklockan. För några månader sen var det ett sånt nummer som ringde både till mej och Louise. Idioter.

Hoppas jag blir piggare snart för jag vill fiska!
Har inte fiskat på så länge nu och det spritter i hela kroppen efter att stå därnere med bra musik och vänta på stor aset till torsk jag ska dra upp innan jag far härifrån. En vacker/regnig dag ska jag ta han!


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Haha, det var roligt!! :) Och GRATTIS kanske man ska säga ;) Att du äntligen fick trumpeta lite! :)



Krya på dig! Kramar

2010-06-16 @ 23:34:24
URL: http://onewaytorock.blogg.se/
Postat av: Frida

Har du inte kvar lägenheten? Tänkte på inlägget där du gruvar dig för nästa gång du ska hem för att då har du inget hem

2010-06-17 @ 11:26:39
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0