Filmmys

Datum: 2010-06-19 / Tid: 21:33:03
Ja då var denna dag nästan slut. Men jag gillar ju kvällarna och nätterna bäst så för mej har "dagen" just börjat.

Jocke kom förbi förut så vi har suttit och surrat och kollat massa youtube klipp i väntan på att tjejerna skulle komma hem från Fillan. Kvar över 6 kollade jag på klockan och kunde inte fatta vart tiden tatt vägen. Skulle ju nämligen på bunnpris och handla middag och lite gotta. Men på lördagar stänger dom 6 så då var det bara att blåsa in till Rema 1000 inne i Fillan. Eftersom affärerna inte har öppet på söndagar i norge så kunde jag inte vänta tills imorn för att handla.

Jag gjorde en supergod kyckling gryta och det blev 3 matlådor så det är perfekt.
Nu har jag just skjutsat tjejerna till Thomas för fest, men jag känner för att bara kurera mej så det blir filmkväll för mej i min säng.







Mumma!



Mina piller jag har kvar att äta :/

Nu blir det film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0