Glad (regnig) Midsommar!

Datum: 2010-06-25 / Tid: 13:52:42
Jag har hört att ni i sverige har finväder idag. Good for u!
Här har vi spöregn, har regnat hela natten och dagen. Tur att vi ska ha våran midsommarfest imorgon istället.
Ikväll kommer 4 stycken från sverige hit och ska vara över helgen. Ska bli roligt med lite främmande. Vi har beställt massa midsommar mat med dom eftersom det är så mycket billigare att handla i sverige. Så det blir nog bra. Hoppas dock på finare väder imorgon, enligt yr.no skulle det regna på förmiddagen med klarna upp kvällen. Hoppas på det så vi kan vara ute lite.

Jag saknar midsommar när jag var barn. Jag och syrran brukade alltid vara ute och rida på dagen och hade alltid så roligt då, sen hade vi midsommar middag grejjer. Än en gång kan jag säga att aldrig kunnat få en bättre barndom. Har så mycket fina minnen. Synd att man inte minns alls bara.

Nu ska jag städa lite här på övervåningen.

Ha en superfin midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0