Gokväll

Datum: 2010-06-30 / Tid: 23:20:11
Nyss hemkommen från jobbet. Det gick bra men vi hade mycket att göra.
Imorgon är det dagpass och jag gruvar mej för att kliva upp tidigt. Bara jag kommit upp så går det bra men sängen är alltid så himla skön den tiden på morgon.

Inatt vandrade jag i sömnen igen. Jag vaknade av att Emma och Louise knackade på min dörr och fråga om jag var vaken. Klart jag inte var vaken när klockan var typ 4 på morron, men då fattade jag att jag gått i sömnen, känner en smärta i min vänstra hand och ser att hela handflatan är röd av blod. Jag fick lite lätt panik några sekunder och det kom tre tårar. Vatten kranen stog på nere och det låg glas splitter över golvet så förmodligen har jag tänkt druckit vatten och tappat (?) glaset eller nåt. Jag har lite skärsår i handen men jag förstår inte hur jag kan ha skurit mej, kanske försökt tagit upp nån glasbit eller så. Jag blir ju rädd för mej själv. Kan ju gå illa det dära. Hoppas att det var sista gången.

Imorgon ska vi ha lite myskväll med tacos för Marie börjar sin semester på fredag efter jobbet. Kommer bli mysigt. Jag som suktat tacos sen januari. Mumma!

Nu ska jag kika lite bloggar och sen sova så jag orkar upp imorgon.


Kommentarer
Postat av: Jojjo* - Shit happens

Green day! <3

2010-07-02 @ 15:48:23
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0