Höst?

Datum: 2010-06-18 / Tid: 17:55:38
Man kan nästan tro att det är höst ute. Det blåser storm och eftersom norge inte vet vad isolering är så kommer det vindar i mitt rum när det stormar såhär mycket. Kallt är det oxå.
Nu har jag precis sett klart "Jude" och den var väl inge vidare bra.



Mamma i hennes fina kök



Bergochdal banan Kanon på Liseberg. Den skjuter iväg som en kanon och når 75 km/h på mindre än 2 sekunder. Den är awesome!



En favorit



Spegelhuset



Kålerado. Riktigt kul men man kan inte ungå att bli dyngsur :)



En mysig fika på Nordstan



Utanför Ullevi



Det var många köer beroende vilken ingång man skulle till. Vi stog mitt i nånstans och kolla kön vi hade bakom oss :)



Ullevi



Ica på Ullevi



Jag på Ullevi



Första förbandet Johnossi



Andra förbandet Joan Jett and the Blackhearts



Min snygga Green Day tröja



Mycke folk



Billie Joe!



Grymt!















Billie Joe och Tré cool bytte plats :)



Mörk bild, men vilket band ligger på scenen och sjunger?? Hahaha



Hahahahaha



















Bugar för svenskarna!





Låten Good Riddance (time of you life) med akustisk gitarr. Jag tror många fällde en tår när han sjöng "I hope you had the time of your life" och "for what its worth, it was worth all the while"



 

Nu ska jag ut i ovädret och ta mej till bunnpris. Kan knappt stå för jag har så ont i magen. Jäkla pencillin!

Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0