Ner som en pannkaka!

Datum: 2010-06-21 / Tid: 20:40:49
Idag mådde jag illa hela morgonen på jobbet. Då menar jag riktigt illa. Vid halv tio kände jag att nu måste jag spy så jag kliver ner från rippelinjen där jag stog, sen minns jag inge mer. Tro på fan att jag svimma. Första jag tänkte när jag vakna till var: Gaahh vill sova mer, orkar inte kliva upp till jobbet. Sen ser jag Mary som står över mej. Då förstår jag att jag tuppat av. Jag hade tur som landade så bra som jag gjorde och inte gjorde illa mej. Fabriken är inte bästa stället att svimma på med tanke på att det är betong golv och band och grejjer överallt. Tur att jag hann kliva ner från linjen jag stog på för annars skulle fallet kunnat gått illa. Men jag hade bara segnat ner enligt dom som såg mej, Emma, Marie, Mary, Sophie och ett par till. Landade precis vid fötterna på Mary som stog och skar bukar. Var dyblöt när jag kom upp för det var en samling vatten och fiskmojs där jag låg.

Jag tror att det är pencillinet som jag inte mår nå bra på. Har ju mått dåligt sen jag började äta det så jag tror jag ska ringa doktorn imorgon. Mår fortfarande illa och känner mej yr när jag står upp så det är kanske lika bra.

Nu ska jag se lite film innan jag sover. Är trött så jag hoppas jag kan somna tidigt ikväll.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0