Off to Gbg

Datum: 2010-06-03 / Tid: 20:31:57
Igår hade jag en jättemysig dag hemma hos Jenny. Jag, Jenny, mamma, Patrick och Mattias åt pizza från Bite line hos Jenny. Jätte mysigt, sen kom Berta, Vicky och Tobbes mamma upp så då blev det kaffe och tårta. Både jag och vicky blev så trött så vi la oss på jennys säng och somnade tillsammans med katten Dizzy.
När alla åkt och det bara blev jag och jenny kvar så startade vi våran efterlängtade filmkväll. Det blev Dragonfly och När mörkret faller. Mycket bra filmer.
Pappa och hans familj är nere i sthlm på student så jag lovade att sova med Lill Isa, så vid 2 tiden for jag från Jenny och det var en glad kisse som mötte mej i dörren hemma hos pappa.

Idag har jag varit hos frissan och sen på birsta en sväng med jenny. Nu sitter jag hos henne och väntar in tiden tills tåget mot gbg går. Kan inte fatta att vi åker nu. Kommer komma upp mycket bilder när jag kommer hem.
Lär nog inte bli så mycket uppdateringar i helgen. Kanske bloggar från tåget om jag får igång internet.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0