Rubrik?

Datum: 2010-06-21 / Tid: 00:15:56
Tycker det är så svårt att komma på rubriker ibland.

Ja sen senast har jag inte gjort så mycket. Käkade min goa kyckling gryta och den var mycket godare idag, tillsätte lite extra sweet chili sås och soja och det blev kanon bra verkligen!

Senare på kvällen åkte vi in till Fillan en sväng och besökte Mix. Tjejerna köpte lite godis och grejjer. Sen for vi hem och såg filmen Dragonfly. En mysig kväll.

Alldeles nyss hörde jag att det hände grejjer utanför mitt rum, så jag går ut i hallen och frågar vad som händer. Marie hade en fästing på insidan låret, hon har gått i höggräs idag så vi stog alla runt henne när Emma tog pincetten och drog bort den. Väl borta tittar Emma lite närmare på "fästingen" och konstaterar att det är bara var lite ludd. Tur var väl de för Marie. Liten komiskt situation.

Nu ska jag försöka sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon.
Gud ge mej styrka!



Usch, ingen vill väl ha en sån här blodsugare på sig.
Det är btw fästing invasion på ön iår. Typiskt när vi är här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0