Surprise!

Datum: 2010-06-25 / Tid: 16:33:57
Va konstig ordet surprise ser ut. Tror aldrig jag skrivit, bara sagt det. Måste kolla upp sen så jag stavat rätt.
Igår visade Marie mej ett litet klipp hur man gör matjesills tårta. Hur lätt som helst och såg så himla gott ut. Låg och tänkte igår när jag skulle sova om vi kanske ska satsa på att göra en sån till midsommar. När jag kom ner imorse hade marie en liten surprise i kylen. Matjesills tårta!
Gumman hade gjort en sån när jag låg och sov. Den både ser och luktar supergott och jag kan garantera att den kommer smaka lika gott som den ser ut. Ska ta en bild på den sen och lägga upp.
Jag kan få såna cravings efter sill. Tyckte inte alls om sill förut, men med åren så lärde jag mej att äta det. Man kan ha så mycket goda tillbehör med sillen och gubbröra är en favorit. Sill is da shit helt enkelt.



Tandvattnet rinner ;)

Jenny, du borde prova. Det är inte så farligt som det ser ut. Promise!

Kommentarer
Postat av: Jenny

No way!!! :S

2010-06-26 @ 17:21:28
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0