Very Good

Datum: 2010-06-24 / Tid: 02:06:26
Nu har jag just sett klart Butterfly on a wheel med Gerard Butler, Pierce Brosnan och Maria Bello. Superbra film verkligen. Spänning från början till slut. Älskar filmer med slut man inte alls kan förvänta sig. Så var det i denna. Mycket bra.
Nu ska jag bara borsta tänderna och sen sova.
Idag har jag varit sugen på en pizza från Biteline. Jag och brorsan ska dit och äta när jag kommer hem men då får det nog bli taco buffén. Jag har inte ätit tacos sen januari. Alldeles för längesen.



El fuego på biteline är inte dum alls



Filmen som jag starkt kan rekomendera

Nattinatt


Kommentarer
Postat av: Frida

hahaha det är smart att kolla upp saker. Men fästingar?! Haha du är söt du

2010-06-24 @ 07:23:01
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0