Voodoo

Datum: 2010-06-17 / Tid: 22:17:46
Jag har haft väldigt väldigt mycket otur det senaste halvåret. Tjejerna tror dom vet orsaken. Voodoo. I januari efter Maries födelsedags kalas tog Louise en liten halvt skrumpen ballong och målade ögen, näsa, mun, hår och grejjer på den och vi döpte den till Elina och höll på att skämta om att det var min hjärna och allt vad det var. Den ballongen har varit med om mycket, många som klämt på den och den har varit med på vilda fester vi haft här i huset. Jag hade helt glömt bort den där ballongen, men tjejerna berättade om den idag när jag var upp på jobbet en sväng. Det första jag sa var: SMÄLL DEN INTE FÖR GUDS SKULL!
Tänk vad som skulle kunna hända då. Marie har iaf den på sitt rum och hon har pysslat om den riktigt, klappat den på huvudet och så. Kanske voodoo funkar? ;)

Såg detta klipp på youtube förut. Kolla hans maniska blick där i slutet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0