10:e mars

Datum: 2010-03-10 / Tid: 11:39:31
Idag har jag verkligen vaknat på fel sida. Det stormar ute och spöregnar, mitt finger är fortfarande bortom all känsel och allt känns allmänt surt. Blä!

Jag har haft konstiga drömmar som vanligt. Drömde att Marie skulle gifta sig, med vem vet jag dock inte, då hon stog där i sin dröm klänning som var några trasor av plast (!) så fick min kusin Fanny för sig att hon oxå skulle gifta sig. Jag försökte övertala henne att hon skulle vänta, hon fyller snart 17 så det är liiite tidigt att gifta sig. Men ingen lyssnade på mej så det blev bröllop. Det konstiga var att jag aldrig fick se brudgummarna. Undra om drömfångare bara tar in mardrömmar för jag blir helt snurrig på allt konstigt jag drömmer. Måste kanske ta och införskaffa mej en sådan.

Jag kom på igår att jag den 8:e mars hade jag haft mitt körkort i 4 år :)
Tiden går så himla fort. Tyckte nyss att jag hade haft det i 2 år och prövotiden var klart. hehe

Igår fick jag present att tjejerna. Mötley Crue boken som jag så länge velat läsa. Sen fick jag en grej till oxå. Vilka brudar alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0