12:e mars

Datum: 2010-03-12 / Tid: 12:12:54
Börjar med att Gratulera Junior på hans 28 års dag. Gratulacje!

Idag hade jag och Mikka en fika inplanerad inne i Fillan. Jag klev upp, hör och häpna, klockan halv tio. Klev in i duschen, gjorde mej klar, gick ut i bilen för att åka med då funkar inte fläkten och det snöade ganska bra. Vi provade att köra ändå men stackars Mikka som körde såg inte inte ett piss. Det var nästan niagarafallet på insidan rutan så vi bestämde oss för att försöka ta oss till bunnpris och handla nån go bulle där istället och ta med oss hem. När vi kom fram till Bunnis så började fläkten att fungera med vi vågade inte chansa. Den kanske skulle funka hela vägen till Fillan med efter att bilen stått medans vi fikat kanske den inte skulle funka igen på vägen hem. Så det fick bli en fika hemma istället. Gick lika bra de. Billigare om inte annat.

Axeln känns något bättre idag men jag har "tandvärk" i den. Tänkte lugna mej med att ta ett piller tills strax innan vi går till jobbet. Hoppas på en snabb och smärtfri kväll.
Nu håller jag på att ladda hem Bröllops fotografen så ikväll efter jobbet blir det film mys.

Härligt med helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0