8:e mars

Datum: 2010-03-08 / Tid: 11:03:46
Efter en natt med konstiga drömmar är jag nu vaken. Hade tänkt tatt en promenad men det är sånt skitväder :(. Tur att jag har mina broddar från Rema 1000 för det är isgata på våran väg. Vill ju inte ramla och bryta ett ben och en arm, det skulle vara olyckligt.
Skönt med kvälls vecka nu faktiskt. Vi har klart det bästa skiftet när det gäller kvällarna. Good good.

Igår när jag satt och surra med mamma på skype så fylldes mitt konto på med 100 kr bara sådär. Tyckte det var jätte konstigt och frågade Marie om det hade hänt henne. Hon trodde att det var inställt på att fyllas automatiskt. Jag gick in och kolla och såklart var de så, när kontot understiger 20 kr så fylls det på med en hundring. Jag hatar verkligen sånt där som man inte har en aning om att dom gjort, att det bara sätts in automatiskt utan att dom frågar.  Tummen ner för de.

Jag hörde en liten fågel viska att hon ska hämta upp 3 svenska killar i 20 års åldern på lördag. Hoppas jag hörde rätt för jag var inte så vaken när jag hörde det. Måste få det bekräftat men det skulle isåfall vara skit kul! Svenskar kom till Hitra!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

är det sant?!?!!! svenskar.... När du har mer update om detta måste du messa mig=)

2010-03-08 @ 12:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0