...

Datum: 2010-03-22 / Tid: 16:37:09
Ja det blir nog inga kattungar på lilla Lillan. Istället för att vara ute och ragga så har hon legat i mitt knä och sovit nu i 2 timmar. Men det är mysigt med lite sällis nu när alla är och jobbar. Jag hoppas på positiva besked imorgon när jag ska till läkarn.

Jag är väldigt kluven just nu kan jag säga. ska jag? ska jag inte?
vet ingenting.
Men det löser sig. Till och med för olyckan Lina gör de det.

Nu ska jag försöka väcka upp Lillan för mina ben är domnade och rumpan har träsmak efter 2 timmar i samma ställning. Sen blir käk.

puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänkte du på timrå-matchen? ;)

2010-03-23 @ 07:53:30
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0