:(

Datum: 2010-03-23 / Tid: 17:54:30
Ja då var jag tillbaka från doktorn. Det blev mycket smärtsammare än sist. Han hade problem att komma in i leden med sprutan och det gjorde riktigt ont, till och med för en sprutlover som mej. Många fula, fula ord kom ur min mun. Men doktorn är iaf störtskön. Gillar honom.
Jag ska tillbaka dit för mer sprutor på tisdag om en vecka. Fram till dess får jag inte göra nånting med axeln. Jag ska låtsas som om den inte finns. Den ska bara vara där. Suck. Jag som vill jobba. Måste fråga mary om hon kan smuggla ner mej i produktion. Nånting måste jag väl kunna göra med en hand, för det driver mej till vansinne att bara gå hemma. Jag kommer få läggas in på psyket när jag kommer hem.

Nu tänkte jag ut och gå. Får prova med andra skor idag för dom som jag gick med igår är utesluten.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0