Fredag den 19:e

Datum: 2010-03-19 / Tid: 12:33:55
Typiskt så regnar det idag. Hade velat ut på en promenad. Men men. Hellre regn än snö nu.
Efter att tjejerna kommer hem från jobbet så ska vi åka in till Fillan och handla lite. Måste på vinmonopolet en sväng och köpa nå vin till imorgon.
Imorn är det lördags jobb. Jag skulle oxå ha varit där, jag behövde verkligen dom pengarna. Men som Mikka sa, ängeln har lämnat min axeln, nu är det bara röda mannen med horn kvar. Så sant.

Jag vill kunna lägga ut bilder, men jag har inga bilder att lägga ut. Men jag ska ta mycket bilder på festen imorgon så då kan jag lägga ut. Mycket roligare att läsa en blogg där det finns bilder och inte en massa onödig text.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0