Frosty the snowman

Datum: 2010-03-17 / Tid: 19:05:31
Nu ikväll har vi byggt en snögubbe utanför huset. Den blev så stor och fin så. Den är väl kanske ca 1.90 hög. En riktig biff. Jag ska ta några bilder på den imorn när det är ljust.

Nu har Lillan just kommit in. När jag skrev ovanstående så hörde jag en katt som skrek. Sprang ut och började ropa på henne. Louise och jag gick ut i garaget och där satt hon uppe på ett skåp stackarn. Louise fick dra ner henne därifrån. Skönt att hon är inne nu. Men jag kan lova att hon var hungrig. Hon sitter och käkar nu och har man inte ätit på över ett dygn så är magen rätt tom.
Vi hoppas även att hon har kattungar i magen nu när hon varit ute så länge.

Imorgon bjuds det på tacos på jobbet. Marie frågade Roy, som jobbar i kantina om jag kunde få komma och äta lunch med henne och tjejerna imorgon. Jag var så välkommen :)

Då har jag en timma av dagen att fördriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0