helgen snart slut

Datum: 2010-03-07 / Tid: 21:30:15
Nu är myshelgen slut. Känns så trist när man sett fram emot nånting så länge och sen är det över på 2 röda. Men det har varit en kanon helg enligt mej. Tack Mikka!

Idag har vi haft lite främmande här. Miro kom vid strax efter ett och då satt vi och kikade lite på sundsvalls gatufest. såg att Kent och Europe ska komma! Det går ju bara inte att missa. Jag och Louise hade tänkt farit på Kent konsert här i Tronheim men det var ingen spelning i mars som vi trodde. Vi har lite planer på att gå på Yran i östersund till sommaren och våra favorit slovaker planerar att komma dit oxå. Skulle vara grymt roligt att träffas alla hemma i Sverige.

Jag har verkligen ingen aning hur jag ska göra med allting i framtiden. Är det inte pengar som gör att man ligger vaken om nätterna så är det nåt annat. Jag orkar inte längre att alltid ha en obehag känsa gnagandes i magen. Det är så påfrestande att alltid vara olycklig över nånting. Undra hur länge det ska pågå egentligen. När jag flyttade hit kändes det mer som jag "flydde" ifrån allting, den oerhört svekfulla "pojkvännen" som jag låg hemma i sängen och väntade på när jag trodde han var på efterfest när han i själva verket var och satte på en annan människa, detta hände under en lång lång period, det ekonomiska och andra problem jag inte orkat ta tag i. Men problemen följde mej ända till grannlandet. Bubblan har spruckit.

Ska jag stanna i sommar? Jag vet inte om kroppen kommer hålla ett halvår till. Jag har ständig värk. Ryggen, svanken och nu handlederna. Det är inte värt att bli utsliten vid 22 års ålder. Det som känns bra nu är att jag jobbar juni ut, åker hem sen försöker komma in på choklad fabriken i Trondheim och stannar där några månader. Magkänslar säger GO FOR IT GIRL!
Bara hoppas jag får jobb på chokladis för annars spricker mina planer helt.

Är jag en lycklig människa?
Allvarligt så vet jag inte svaret på det.

Det som tröstar mej är Green Day som jag snart ska få uppleva igen med min barndomsvän Erica. Jag är så glad att du vill göra om denna underbara upplevelse mej. Det var så längesen jag träffade dej och jag saknar dej varje dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0