Hello Mate

Datum: 2010-03-16 / Tid: 01:20:47
Började lyssna på en mapp jag har på datorn som går under namnet blandat. Shit vad mycket bra låtar. Massa gamla låtar. Nice!

Min axel smärtar igen, hoppas att det är av sprutan och att det är bättre när jag vaknar imorgon. Hoppas på bra väder oxå så jag kan sätta mej och sola lite.

Lillan löper igen, men denna gång släppte vi ut henne för att fria. Får se om det blir nå bäbisar. Hon hade en friare utanför mitt sovrums fönster imorse som höll på att driva mej till vansinne. Visste inte att jag fick släppa ut henne för annars skulle jag gjort det och fått slut på det eländiga vrålande från denna hankatt.

Nu ska jag sova.

Gonatt och sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0