Helt otroligt!

Datum: 2010-03-23 / Tid: 21:50:52
När jag gick ut och gick förut så gick jag till bunnpris, tar ca en timma att gå dit hemifrån, när jag vände och gick tillbaka fick jag sällskap. Inte vilket sällskap som helst heller. En hjort. Den gick alldeles bredvid mej. Jag till och med klappade den och den följde mej ända till fabriken. Gud så söt den var. Den var liten så den hade säkert tappat bort mamman eller nåt. Men jag har aldrig varit med om att ett sånt djur tyr sig till en människa sådär. Den var inte rädd för 5 öre. Jag började rota i fickan efter mobilen för att kunna ta kort. Men såååklart hade jag lämnat den hemma. Jag fattar fortfarande inte att det hände. Fränt att haft ett kort med en liten hjort på. Jag gick in på fabriken igen och surrade med folk medans dom hade pause. Ångrar nu att jag inte gick ända hem, om den hade följt mej en timma skulle den säkert följa mej tio minuter hem. Man kanske hade fått bjudit på en morot eller nåt.
Kan ju lova att folk i förbipasserande bilar stirrade när jag kom och gick där med hjorten. Hehehe.
En upplevelse.

Imorgon hoppas vi på finväder. Då ska vi grilla korv på förmiddagen. Sweet. Hoppas även på finväder på lördag för då ska vi oxå grilla.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0