I sverige

Datum: 2010-03-31 / Tid: 00:57:02
Nu har vi efter en lång men ändå lättsam resa lämnat soliga Hitra och kommit till ett kallt land av snö. Brrr. Ligger just nu hemma hos pappa i brorsans säng och ska snart sova. Hade tänkt farit till Vicky men hon hade lite andra planer så jag får träffa henne imorgon istället. Jag är så himla trött och irriterad nu ändå så jag skulle nog inte vare nå roligt sällskap ändå.
Hatar att jag har dåligt batteri på telefonen. Tar slut på en gång tycker jag. Telefonen tvärdog en bit in i sverige så jag kunde inte ringa till dom nära som jag ville ringa. Kom på när jag skrev detta att jag kanske bör sätta i laddaren och slå igång telefonen.

Nu ska jag sova innan jag dör av trötthet. Ska till tandläkarn imorgon klockan tio och jag vill inte ens veta hur många sketna hål jag har. Usch vad jag gruvar mej.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0