Jag vet nu hur en låda på jobbet känner sig!

Datum: 2010-03-10 / Tid: 00:29:01
Ohh ja det kan jag lungt säga.
Sista timmen på jobbet idag hade varken jag, mikka eller Louise nånting att göra. Fiskarna slutade att komma och det var fullt på både vakuum och pack.
Jag och Louise rymde ut på lagret och tog en sightseeing där och undersökte varje liten vrå. Det var roligt.
Sedan hände en liten liten grej, Marek och Petter som håller till ute på lagret överföll mej med med en rulle plast. Dom plastade in mej från topp till tå, även en sop plastade dom in med mej. Det kändes skumt. Trodde det skulle sluta där men ikke. Dom plockade upp mej och ut bar mej i fabriken till ett band som man kör igenom lådor på. Det läskiga där är att det automastisk sätts band på lådorna när man kör igenom där och det riktigt smäller i lådorna när de sätts på. Där igenom for jag, lealös som en död lax, men tack och lov gjorde det inte ont :). Trodde att dom skulle ge sig där men ikke!
Dom la mej på en pall och drog ut mej på lagret igen in i frysen som det är 40 minus i. Men där var vi bara ut och vände tack och lov.
Sen hämtade Artur, en av truckförarna, en stor stor kniv och skar mej loss. Hahaha, vilken upplevlese. Det skulle ha filmats. Kom på i efterhand att jag har ju filmkamera på min ipod som jag hade hade i innerfickan, men det var ju lite lätt inplastad så det var nog rätt omöjligt att få ut den i det läget.

Annars har kvällen gått bra, Stog på nerskäring första perioden och andra stog jag på skärelinjen som andra skärare. Jag älskar verkligen att stå där. Men jag tog i för kung och fosterland när jag skar så mitt pekfinger domnade bort och lever fortfarande sitt egna liv. Men det var de värt. Ska säga till Mary att jag vill stå där ofta :)

Nu ska jag fundera lite innan jag sover. Det hjälps kanske att tänka nu istället för när jag försöker sova.

Ha de bra

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAAH! det hade jag velat se! gud vad roligt. :D

2010-03-10 @ 09:24:21
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0