Ner som en klump!

Datum: 2010-03-03 / Tid: 19:58:59
Nu är jag nysimmad och nyäten. Jag tog upp lax ur frysen innan vi for till Fillan så det har jag ätit till middag. Nackdelen var ju då att det tar sin lilla tid i ugnen, medan jag satt och höll på att svälta ihjäl satt dom andra 3 tjejerna och åt. När min mat väl var fördig så var alla borta från bordet. Svulten som jag var så riktigt slängde jag i mej laxen, bönröran och creme fraiche med mango chutney. Nu har jag ont i magen :(. 

Det gick bra att simma. Mina fotleder skötte sig bra. Det blev 60 längder men hade planerat att ta 70 men jag blev störd av ett gäng äckliga saker som kommer från varmare breddgrader. Två av dom höll på att "leka" precis där jag simmade såklart och stötte i mig flera gånger. Till slut blev jag så less på dom så jag frustade fram ett "Fuck off!!". Det hjälpte, men jag tappade lusten att vara kvar i bassängen.
Det positiva i det hela är att det blev några längder plus om man räknar med alla omvägar jag fick ta runt dom :)

Till pappa: Det är båda mina fotleder som är ömma. Alla vi tjejer har ont nånstans efter lördagen men ingen vet varför.

Kommentarer
Postat av: Anonym

F´låt att vi inte sällskapade dig vid bordet....hade så mycket annat i huvudet så jag sprang bara upp...=( Ikke bra!!

2010-03-03 @ 23:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0