Regn

Datum: 2010-03-26 / Tid: 19:00:20
Nu regnar det på Hitra och jag ligger i min säng och lyssnar på musik. Mysigt för en gångs skull. Pratade med vicky en halvtimma förut i telefon, eller jag pratade från skype och hon i sin hemtelefon. Det är så himla billigt att ringa hemtelefoner från skype. Synd att nästan inga har såna längre. Men det blev en liten besvikelse för Vicky jobbar så mycket och dumma tider nu när jag är hemma. Men vå får försöka pussla ihop det. Jag får hälsa på andra när hon jobbar helt enkelt.
Imorgon om vädret tillåter ska vi ha lite BBQ här hemma. Sen äre prat att gå ner till marinan för det öppnar för sesongen. Kan ju vara nånting.

Kom på förut att jag måste kanske ska börja packa imorgon. Måste kolla kläder och sånt som jag inte behöver längre nu när det närmar sig våren. Det ska bytas ut mot sommarkläder. Inte dumt alls. Jag brukar ju alltid vara ute i sista sekunden när det gäller att packa så nu ska jag börja i tid så jag i lugn och ro kan tänka över vad jag ska ha med mej hem till sverige.

Åhh va spännande att komma hem :)



Vicky



<3















Det var en dos av Viktoria :)

Nu blir de web tv för hela slanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0