Salt i såret

Datum: 2010-03-02 / Tid: 18:44:49
Idag på jobbet så fick jag ett sår på mitt finger när jag stog och packade, mina händer var kalla som is så jag kände det inte utan såg det bara när det kom en bloddroppe på den vita ytan där jag packade. Var bara att springa och hämta och plåster och så vare med det. Emma har just strött salt i mitt sår. Det sved. Men måste ju testa hur de känns. Kunde inte motstå när saltkaret var framför mina ögon. Knäppt, jag vet.



Jag och kära Thomas innan bom-fri faesten



M&M



Dockorna



vi



påväg mot festen stannade vi vid bom stationen och firade att den nu är stängd!



:)



Moi!

förra helgens bilder kommer inom kort. hoppas jag :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får INTE glömma att ta med dig min jeanskjol när du kommer hem till påsk!!!

2010-03-02 @ 19:04:20
URL: http://minkostochtraningsdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0