Solar!

Datum: 2010-03-22 / Tid: 12:28:03
Idag är det så sjukt härligt väder. Sitter just nu ute i solen och lyssnar på musik och njuter av livet. Hade tänkt tatt en promenad men axeln tillåter inte den där gungande rörelsen så jag får helt enkelt sitta här. Jag har sån ångest för att jag inte jobbar. Men imorgon ska jag ju till legekontoret och träffa den sköna läkaren igen så jag hoppas han ger mej en spruta och sen skickar mej på jobb. Alla mina vänner härute jobbar samma shift denna vecka så det finns ingen man kan umgås med när tjejerna jobbar. Jag får roa mej själv helt enkelt.

Hade tänkt lägga ut bilder nu på det fina vädret men såklart bara därför så tar datorn inte usb minnet. Jäkla skit då.

Ha de så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0